Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Sara Eliasson - 11 oktober 2008 23:24


Elvis har varit lite gnällig i några dagar, haft problem med magen och svårt att somna om kvällarna. Jag har tippat på kindtänderna, men vette tusan nu, dom verkar aldrig spricka igenom ändå. Imorgon blir det till att köpa risgröt och annan "snäll" mat att mata med i några dagar för att se om det blir bättre. Igår åt vi hemmagjord pizza och imorse pruttade han ut hela skivade champinjoner, såg ut som dom gått rakt igenom magen, hade kunnat lagt tillbaka dom på pizzan utan att nån vetat hur äckliga dom egentligen var.


Idag har Elvis haft en pappadag eftersom jag följde med Anna till stallet. Sen svängde vi förbi David och Emelie för lite umgänge. När jag tillslut var hemma igen så gick vi en promenad, jag och jimmy gick, Elvan fick åka bobby car och var så lycklig över det. Sen sov båda killarna så gott i nån timme innan det var dags att skjutsa pappa till fotbollsfestande på pub. Elvis och jag åkte vidare till mormor och morfar, där Elvis nu sover kvar över natten.


Elvis har ju alltid gillat musik och dans, på Öppna förskolan och Kyrkans barntimmar så står han gärna och diggar med på sångstunderna. Idag visade han upp ett nytt trick. Det var dans-vm på tv och Elvis går fram till tvn och sträcker upp händerna och börjar snurra, varv efter varv tills han blev helt snurrig. Och så pågick det hela boogie woogie dansen. Vilken liten stjärna. När vi sen såg fotbollen så hoppas jag att han tog lite intryck av Zlatan och grabbarna också...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards