Alla inlägg den 10 december 2008

Av Sara Eliasson - 10 december 2008 16:12

Idag har jag fått en väldigt fin kärleksförklaring av Jimmy. Kan inte låta bli att lägga upp den här också...  


3 år har gått och jag börjar så smått, förstå att det var vi som menat att bli



även om det kanske blev givet när Elvis tillkom vår allians

står det ändå inte skrivet i sten vart det härleder någonstans


3 år har gått och det finns oändligt mycket mer kärlek i mitt liv nu

människor omkring mig suddas ut, blir diffusa, kvar står endast du

denna fantastiska Sara som jag så innerligt saknar

när jag sitter på jobbet och hon är hemma och bakar


3 år har gått och bulle nummer två ligger i ugnen

tiden går så fort, nyp mig i armen för jag vill aldrig vakna aldrig bli tvungen

tvungen att stå ensam igen, utan min soulmate, min hjärtans vän

3 år har gått har du förstått, jag vill leva med dig och dom kärleksfrön jag sått


Älskar dig Sara!

/X animo


(För er som är intresserade av hur Elvan mår kan jag berätta att febern har lagt sig men att hostan håller i sig och han snorar som sjutton. Han är väldigt gnällig och trött, han äter inte så mycket men dricker iallafall ok och inatt vaknade han inte så jättemånga gånger. Vi ser ett ljus i mörkret.)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards