Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Sara Eliasson - 17 augusti 2008 12:36

Den här helgen har Jimmy varit på grabbresa i Värmland. Vi har saknat och längtat men inte haft tråkigt för det. Jag har passat på att röja undan en massa prylar, packat ner i flyttkartonger och skeppat iväg till mormor och morfar för förvaring tills vi flyttar ner till Nyköping om drygt en månad. Det har lämnat en stor härlig lekyta i vardagsrummet åt Elvis, hur ska jag nånsinn kunna möblera normalt igen när Elvis har det så bra nu!?


Igår åkte vi till Ekerö och hälsade på min farbror Bosse och Karin, det var lika trevligt som vanligt. Svenska kräftor stod på menyn och oj så gott det var! Elvis satt snällt vid bordet i nästan två timmar. Jag anar att han tyckte det var roligt att närvara vid en kräftskiva då hattar, snapsvisor och fingerätning inte tillhör vanligheterna. Elvis visade upp en ny färdighet som han inte behärskade sist vi testade (i söndags på skansen), dricka festis med sugrör.


Nu ska jag förbereda en äppelkaka, mest för att det ska dofta så där ljuvligt gott när Jimmy kommer hem. Borta bra men hemma bäst ni vet. ;-)





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards