Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Andys Lekland

Av Sara Eliasson - 20 augusti 2008 14:13


Dagens aktivitet innebar en resa till Sickla köpcentrum och närmare bestämt Andys Lekland. Det är ett paradis för stora och små barn, under 1 år är det gratis.. annars ganska dyrt. Så nu ska vi utnyttja den sista månaden som 11 månadersbebis och sista månaden i stan..


Elvis diggade rutchkanorna allra bäst, men tanken var nog att de var till för lite äldre barn som kan klara sig lite bättre själva. Vägen upp till start var ett virrvarr av madrasserade tunnlar och krypin.. svettigt värre för mig iallafall. Annars funkade ju bollhavet hur bra som helst. En klart lyckad lekstund!


Elvis somnade i bilen på väg hem och ligger nu i sin säng och sover så sött. Jag ska faktiskt passa på att vila lite också, ikväll ska vi iväg till Tobbe och Jessica för att gratulera till nytillskottet i familjen, lilla Isak snart 1 månad.



 
 
Ingen bild

Pappa på jobbet

20 augusti 2008 14:34

Vad massa roliga saker ni gör hela tiden när jag är borta, jag vill ju oxå bada bollhav och krypa i tunnlar. Typiskt! Vi får fika med Isak ikväll i alla fall, det blir kul!
Kram på er mysar!

 
Ingen bild

Morfar

20 augusti 2008 19:04

Vad roligt att få följa era små äventyr varje dag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 15 december 2008 21:46

  Nu är jag sugen på miljöombyte, så nu byter vi bloggadress! Häng med!   www.livetmedelvan.blogspot.com ...

Av Sara Eliasson - 14 december 2008 14:12

  Elvis mår mycket bättre nu, hostan är nästan som bortblåst, aptiten är tillbaka och då håller sig även humöret på topp. Tänderna verkar ha fastnat någorlunda bra, däremot så är ena tandhalsen helt blottad. Vi ska på återbesök hos tandläkaren på ons...

Av Sara Eliasson - 11 december 2008 15:03

  Idag hände nått fruktansvärt. Elvis ramlade i trappen...   Dagen började bra, han vaknade på gott humör vilket har varit sällsynt nu när han är hostig och lite sjuk. Han åt hela portionen gröt och vi lekte en stund på övervåningen. När vi sedan sku...

Av Sara Eliasson - 10 december 2008 16:12

Idag har jag fått en väldigt fin kärleksförklaring av Jimmy. Kan inte låta bli att lägga upp den här också...     3 år har gått och jag börjar så smått, förstå att det var vi som menat att bli     även om det kanske blev givet när Elvis tillkom vår ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards