Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

Öppna förskolan

Av Sara Eliasson - 21 augusti 2008 16:04


Innan klockan ens hade slagit 08:00 så hade jag gett Elvis frukost, satt på en maskin tvätt och hängt upp den, diskat gårdagens disk och bäddat rent i sängen. Effektiv värre!


Två timmar senare låg jag och Elvis och lyssnade på OS-sändningarna på radion. Han somnade med armarna om min hals och huvudet på mitt bröst, lilla gosegrabben!


När han vaknade pigg och utvilad så blev det smarrig lax och potatislunch och sen en utflykt till Öppna förskolan i Liljeholmen. Där lekte vi med en massa andra barn och hade en liten sångstund. Jag hade tagit med kameran för att dokumentera våra aktiviteter men tji fick jag då batteriet var dött.


Jag försöker sätta nån standard genom att ha foton till varje blogginlägg så jag väljer att visa ett gammalt foto istället..

 
 
Vera o Milo

Vera o Milo

28 augusti 2008 21:41

Ja foton måste man ha annars får man skäll. Tro mig, jag vet. ;-)

Ha det gott!

http://miloandvera.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 15 december 2008 21:46

  Nu är jag sugen på miljöombyte, så nu byter vi bloggadress! Häng med!   www.livetmedelvan.blogspot.com ...

Av Sara Eliasson - 14 december 2008 14:12

  Elvis mår mycket bättre nu, hostan är nästan som bortblåst, aptiten är tillbaka och då håller sig även humöret på topp. Tänderna verkar ha fastnat någorlunda bra, däremot så är ena tandhalsen helt blottad. Vi ska på återbesök hos tandläkaren på ons...

Av Sara Eliasson - 11 december 2008 15:03

  Idag hände nått fruktansvärt. Elvis ramlade i trappen...   Dagen började bra, han vaknade på gott humör vilket har varit sällsynt nu när han är hostig och lite sjuk. Han åt hela portionen gröt och vi lekte en stund på övervåningen. När vi sedan sku...

Av Sara Eliasson - 10 december 2008 16:12

Idag har jag fått en väldigt fin kärleksförklaring av Jimmy. Kan inte låta bli att lägga upp den här också...     3 år har gått och jag börjar så smått, förstå att det var vi som menat att bli     även om det kanske blev givet när Elvis tillkom vår ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards