Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

Jobbig natt...

Av Sara Eliasson - 28 augusti 2008 11:19


Igår var vi som sagt på bio och Elvis hade det mysigt med Mia, vilken lyx! Det gör han (och vi) gärna om så det är bara hojta om nån vill vara barnvakt. Vi är rätt dåliga på att komma på själva att det är dags att bara vara Jimmy och jag en stund.


I natt delade vi mitt täcke på tre, det var så där halvskönt. Elvis tar inte så mycket täcke i anspråk, han ligger helst utan, men Jimmy däremot.. När jag kämpat mig klarvaken med att få behålla mitt eget täcke stoppade jag om Jimmy med hans egna täcke så somnade iallafall han om gott.


Elvis och jag gick upp och åt frukost halv nio imorse, sen somnade han om till kl elva. Skönt med en stillsam förmiddag. Nu är det lunch som gäller, sen dags att ta sig ur pyjamasen och ut på lite äventyr.



 
 
ulrika aka rrika

ulrika aka rrika

28 augusti 2008 22:01

hallå!! vilken fiin blogg, och vilken fantastisk elvis du har. roligt att se lite bilder, de växer så det knakar de små liven. hoppas ni har det bra! kramar ulrika och livia

http://www.rrika.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 15 december 2008 21:46

  Nu är jag sugen på miljöombyte, så nu byter vi bloggadress! Häng med!   www.livetmedelvan.blogspot.com ...

Av Sara Eliasson - 14 december 2008 14:12

  Elvis mår mycket bättre nu, hostan är nästan som bortblåst, aptiten är tillbaka och då håller sig även humöret på topp. Tänderna verkar ha fastnat någorlunda bra, däremot så är ena tandhalsen helt blottad. Vi ska på återbesök hos tandläkaren på ons...

Av Sara Eliasson - 11 december 2008 15:03

  Idag hände nått fruktansvärt. Elvis ramlade i trappen...   Dagen började bra, han vaknade på gott humör vilket har varit sällsynt nu när han är hostig och lite sjuk. Han åt hela portionen gröt och vi lekte en stund på övervåningen. När vi sedan sku...

Av Sara Eliasson - 10 december 2008 16:12

Idag har jag fått en väldigt fin kärleksförklaring av Jimmy. Kan inte låta bli att lägga upp den här också...     3 år har gått och jag börjar så smått, förstå att det var vi som menat att bli     även om det kanske blev givet när Elvis tillkom vår ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards