Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Korvgrillning

Av Sara Eliasson - 21 oktober 2008 16:38


Jag känner att den här bloggen börjar glida mig ur händerna, anledningen? Att jag inte har nån vidare tillgång till internet.


Vi har en massa bra dagar som jag gärna berättar om. I söndags tex så hade vi en strålande dag, solen sken och jag skickade sms till pappa, syster och bror och föreslog en lunchgrillning ute i Strandstuviken. Alla utom en nappade, guess who? ;-) Som en bonus dök även Elvis farmor och farfar upp och vi åt oss proppmätta på grillkorv (Elvis åt två och en halv korv!) och njöt av luften och utsikten. Att tillägga är att jag och Elvis cyklade ut men som tur var så tog Jimmy sig an den uppgiften hem, för det var tungt...


Bilder från denna dag laddas upp senare ikväll.


 
 
vickan & oliven

vickan & oliven

25 oktober 2008 21:27

men vad mysigt!!! äter elvan korven rå eller grillad?? måste testa o ge oliven lite.. hon är en fegis och äter inte "blöta" saker, bara kex, rån, bröd, pommes och sånt.. :-)

trevli lördagkväll på er!! och hoppas du mår bättre

http://www.vickantikkan.org

 
Ingen bild

sara

25 oktober 2008 22:36

Vickan- han äter både rå och grillad korv, han verkar sluka det mesta lilla elvan.. efter korvgrillningen så var han lite hård i magen dock.. så om Olivia gillar korv, låt henne inte äta tre stycken på en gång! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 15 december 2008 21:46

  Nu är jag sugen på miljöombyte, så nu byter vi bloggadress! Häng med!   www.livetmedelvan.blogspot.com ...

Av Sara Eliasson - 14 december 2008 14:12

  Elvis mår mycket bättre nu, hostan är nästan som bortblåst, aptiten är tillbaka och då håller sig även humöret på topp. Tänderna verkar ha fastnat någorlunda bra, däremot så är ena tandhalsen helt blottad. Vi ska på återbesök hos tandläkaren på ons...

Av Sara Eliasson - 11 december 2008 15:03

  Idag hände nått fruktansvärt. Elvis ramlade i trappen...   Dagen började bra, han vaknade på gott humör vilket har varit sällsynt nu när han är hostig och lite sjuk. Han åt hela portionen gröt och vi lekte en stund på övervåningen. När vi sedan sku...

Av Sara Eliasson - 10 december 2008 16:12

Idag har jag fått en väldigt fin kärleksförklaring av Jimmy. Kan inte låta bli att lägga upp den här också...     3 år har gått och jag börjar så smått, förstå att det var vi som menat att bli     även om det kanske blev givet när Elvis tillkom vår ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards