Alla inlägg den 5 september 2008

Av Sara Eliasson - 5 september 2008 12:39


Med tanke på allt trist som "måste" göras idag (tvätta kläder, fönster, packa etc) så ville vi avsätta en förmiddagstimme till något mer skoj. Vi fick ett infall att åka och hälsa på Jimmy på jobbet men han hade dessvärre massor att göra idag så det passade inte så bra. Istället strosade vi runt lite på söder. Det blev en riktigt härlig promenad i sensommarvärme. Nu är batterierna laddade för hushållssysslor!





Av Sara Eliasson - 5 september 2008 08:03


Du är det bästa jag vet, du och Elvis! Jag vet att du ibland undrar vad sjutton vi gör här när vi kan vara i fjällen och åka bräda. Du får köra lite höstskejt för att lindra brädabstinensen.


Älskar dig! Skönt med helg!



Av Sara Eliasson - 5 september 2008 07:38


Igår hängde vi i Sickla med Elvis polare Melker och Alma, det var jättekul och vi bestämde ny dejt på onsdag. Då ska vi till öppna förskolan i Aspudden och dom har en massa djur!! Ser verkligen fram emot det.


Innan Sickla var det däremot lite kalabalik. Elvis fastnade med armbågen i sulkyn och blev rädd och ledsen. Jag blev lite rädd och svettig eftersom det var klurigt att lirka bort armen och det tog sin lilla stund.. Men efter lite kramar och gos så var det bortglömt, iallafall från Elvis sida, jag är övertygad att han kommer trixa in armen där nån mer gång om han får tillfälle.


Mest kalabalik uppstod dock när jag insåg att bilnycklen är borta, och jag var redan en timme (!) sen till Sickla. Nu har jag letat precis överallt och hittar den ändå inte. Sånt är jobbigt. Men det är ju större sannolikhet att Elvis har gömt den nånstans än att jag har tappat den. I wish.


Nu är det verkligen nedräkning till flytten. 1 vecka kvar!! Idag har jag tvättid och ska fortsätta packa flyttlådor. Om solen tittar fram igen så borde jag börja tvätta fönstrena också..




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards