Alla inlägg den 28 september 2008

Av Sara Eliasson - 28 september 2008 12:48


Elvis vaknade på bra humör, strålade ikapp med solen. Jag har en väldigt dålig kamera, den tillhörde ett tag Elvis favoritobjekt nummer ett och eftersom han är en envis och slug liten rackare så lyckades han alltid på ett eller annat sätt komma åt den när jag minst anade att han kunde det. Så den är rätt demolerad. Men jag lyckas ändå då och då ta ett foto med den, även om kvaliteten inte är den bästa. Tror jag ska föreslå till Jimmy att vi ska köpa en ny bra kamera till oss själva i julklapp. Nu håller jag på att tappa tråden, vad jag vill ha sagt är att här kommer de utlovade bilderna.


Ena bilden föreställer min kära bror David som var här igår och tittade på film. När han åkt hem såg Jimmy och jag ytterligare en film, det var grymt länge sen vi såg två filmer i rad! Idag spelar Jimmy fotbollsmatch och jag pysslar lite i huset. Igår började jag klippa bolltädet på framsidan, eftersom det inte längre såg ut som en boll. Idag ska jag fortsätta med det och sen klippa gräsmattan.. Än så länge är såna här hussysslor riktigt skoj.


Ha en skön söndag alla!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards