Alla inlägg den 25 september 2008

Av Sara Eliasson - 25 september 2008 19:09


Imorse så vaknade jag till när Jimmy gick upp, trodde han skulle på toaletten. Det nästa jag hör är hur nyckeln vrids om i dörren. My god, natten hade ju just börjat kändes det som när han var tvungen att åka till jobbet. Jag är I-N-T-E avundsjuk. Undrar hur det kommer vara att arbeta åtta timmar om dagen.. Jag går ju visserligen upp kl 07 med Elvis men det är ju en sak att lalla runt i hemmet i pyjamas så länge man vill och en annan att vara tvungen att piggna till och ge sig av och faktiskt utföra ett arbete bland andra människor. Jaja, jag beundrar min man, det är det jag försöker få fram.


Elvis och jag gick på långpromenad i solen på förmiddagen. Vi sneddade genom Kanntorp och ut på Strandstuvikenvägen förbi motorgården och sen över åkrarna till Arnö IFs gamla stuga och sista biten på "spåret" hem. Elvis somnade när vi gick i skogen ("spåret") det skuffade väl så skönt med alla rötter och stenar. Sen var det lunchdags och ännu mer lek ute på gården. Morfar kom förbi och barnvaktade så jag fick ta mig en joggingrunda.


Jimmy kom hem och vände princip i dörren för att hinna iväg till fotbollsträningen. Han är fortfarande förkyld men skulle dit för hänga lite med gänget iallafall.


Elvis somnade som en stock kl 19, han är också lite snorig föresten. Trots detta så ska vi till BVC imorgon för 1-års vaccin och rutinkoll. Sen ser vi verkligen fram emot helg. Massa familjemys och definitivt lite filmtittande eftersom vi äntligen har en schysst tv, stor dessutom.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards